יום ראשון, 9 בנובמבר 2008

יסודות העיצוב - תרגיל מס' 1

בתרגיל הראשון התבקשנו לתאר באמצעות קו שלושה תכונות אופי שלנו, שחור על גבי לבן באמצעות טוש, דיו, עט או עיפרון.
את הקוים עצמם עשיתי בלא יותר מכמה דקות, מה שלקח יותר זמן הם החשיבה\החפירה והסקיצות. וכשמדובר בתכונות אופי של עצמך החפירה מאוד.. חפירתית.
העבודה העליונה - מבטאת את האופי הנינוח שלי, אותו הבעתי בקו פשוט, זורם ורגוע.
שתי העבודות התחתונות מבטאות שני תכונות אופי שלי שעולות לפני השטח בהתאם למצב בו אני נמצאת:
העבודה הימנית התחתונה - באה לבטא מתח והתכנסות פנימית, תכונות שבאות לידי ביטוי כשאני במצבים בהם אני לא מרגישה בטוחה. רציתי להעביר את המתח בקווים החדים, הרועדים והלא מדויקים, וההתכנסות הפנימית די ברורה..
העבודה השמאלית התחתונה - מבטאת את הצד האופטימי, שמח, חברותי שמאפיין אותי במצבים בהם אני מרגישה נינוחה. זרמתי עם הקו בצורה עליזה, שמחה וחופשית. (לדעתי הוא יצא גם די יפה ונשי :) )


אין תגובות: